Sider

onsdag den 17. april 2013

Nelly mid-season sale, bitches!

Her har I lige en kode til Nelly.com's mid-season sale.

Kenza

Go, go, go!

Koden er fra Kenzas blog. En meget kendt svensk blogger, som jeg følger - har fulgt hendes blog i 2 måneder nu :-)

Jeg har i hvert fald allerede fundet et par ting jeg gerne vil have!

De har alle mulige ting sat ned fx OPI og Essie neglelak, Sonia Rykel, See by Chloe, Malene Birger, Vera Wang, Vivienne Westwood, Cacharel, Michael Kors, Jeffrey Campbell sko, parfumer, etc.



Her er en Cheap Monday trøje jeg har kigget efter i hundred år og den er sat ned til 200 kr. Freaking awesome, I might bag that :-)


Her er to andre ting jeg synes er mega flotte!

Feather skirt - fås i hvid eller sort. Jeg har altid villet have sådan en lignende en. Jeg fik købt en fra H&M for et par måneder siden, men valgte at returnere den eftersom det var en størrelse 32 og følte mig lidt kvalt i nederdelen og de havde ikke andre størrelser :(


Duffle coat - det er helt klart en must have i garderoben for mig. Jeg leder stadig efter THE ONE :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar