Sider

torsdag den 24. juli 2014

Carry You Home


Still a huge fan siden hun kom ud med sin første single sidste år!

Jeg synes faktisk hun ligner den svenske blogger Fanny Lyckman - bare en mere naturlig version! Men det er vel bare mig som synes det :-)

Endnu en gang.. Hvorfor kan man STADIG ikke købe hendes EP'er i Danmark?! C'mon altså...


Endnu en anden ting. Ham her! Jai Waetford. En sød lille australsk cutie?! Den nye Justin Bieber måske? Kan huske min veninde viste mig en video med ham fra den australske xfactor audition for ca. et år og oh my mit hjerte altså.. Han lyder præcis som Justin Bieber dengang han lige startede! Definitely check the video out!

Jeg ved godt jeg siger det mange gange, men har simpelthen haft for travlt til at blogge her på det sidste.. Ok øv når jeg godt kan lide det. Men I kan også finde mig på instagram! I søger bare efter anhtran129, men bruger det dog ikke så ofte som jeg burde..

Fortsat god aften blogheads!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar